نسخه ناکام شادکام! نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد
سرخط خبرها

هوادار لیگ برتری شود، امتیازش را می‌فروشد| عنایتی خسته از مشکلات مالی

  • کد خبر: ۷۴۶۴۲
  • ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
هوادار لیگ برتری شود، امتیازش را می‌فروشد| عنایتی خسته از مشکلات مالی
تیم هوادار با مدیریت و مربیگری رضا عنایتی شرایط بسیار خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد و احتمالا می‌تواند یکی از صعود کننده‌ها نیز لقب بگیرد، اما چنانچه این تیم صعود کند، عنایتی امتیاز تیمش را خواهد فروخت.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، وضعیت تیم هوادار درلیگ یک بسیار خوب است و این تیم قابلیت صعود به لیگ برتر را دارد. این تیم با مربیگری و مدیریت رضا عنایتی نتایج خوبی درلیگ یک گرفته و به احتمال زیاد یکی از صعود کننده‌ها خواهد بود.  

صعود هوادار به لیگ برتر، اما منجر به ادامه تیمداری عنایتی نخواهد شد چرا که این باشگاه غرق درمشکلات مالی بزرگ است و اگر هم تا اینجا خودش را رسانده به دلیل حمایت‌های مالی شخص عنایتی است. بعد از مشکلاتی که برای مالک سابق باشگاه هوادار پیش آمد، عنایتی یک تنه جور تیم را کشید و حتی خودروی لندکروزش را هم برای جبران هزینه‌های تیم فروخت.  

عنایتی، اما دیگر تاب این همه مشکلات مالی را ندارد و درتوانش نیست که اگر هوادار به لیگ برتر صعود کرد، هزینه‌های این تیم را جبران کند. بدون شک اگر هوادار لیگ برتری شود، عنایتی امتیاز تیمش را خواهد فروخت و دوره جدیدی از مربیگری را در دیگر تیم‌ها آغاز خواهد کرد.

عنایتی همین فصل می‌توانست سرمربی تیم آلومینیوم اراک هم شود، اما به دلیل تعهدی که به بازیکنان هوادار داشت و نمی‌خواست رفیق نیمه راه باشد، در این تیم ماند.  

ازگوشه و کنار شنیده می‌شود که مدیران باشگاه سایپا نیز درتلاشند درصورت سقوط به دسته پایین تر امتیاز تیم هوادار را از رضا عنایتی بخرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->